| Když u vás nechám na opravu svůj počítač 
 (notebook, monitor, tiskárnu…)dostanu na to nějaké potvrzení?
 
  Samozřejmě
– pracovník, který bude zakázku přebírat s vámi vyplní Objednávku
služeb, kterou dostanete (abyste
od nás neodcházeli úplně s prázdnou).
 
 Objednávku
služeb si prosím přečtěte a zkontrolujte !!
 
 – hlavně tel. číslo - zde dojde k chybě nejčastěji a pokud si zde překlepu
nevšimnete, nemůžeme se vám pak dovolat - což je pochopitelně prů....
 Pokud najdete chybu v tel. čísle až doma - raději nám zavolejte, ať si
chybu můžeme u nás opravit. Berte to tak, že
telefonní číslo je na celém formuláři to nejdůležitější.
 - zkontrolujte si, zda je správně zapsán nejen předmět opravy, ale hlavně
		příslušenství, které jste zde nechali. Často se stává, že teprve
dodatečně, po vyplnění objednávky se zákazník rozhoduje nechat u nás
hlavně přísl. k notebooku - zdroj, brašnu, instalační CD apod.
 - pod předmětem opravy je uvedena předběžná cena.
 Nezapomínejte, že tato cena je závazná nejen pro nás
 (k jejímu případnému
      překročení potřebujeme váš souhlas),
 ale i pro vás !
 Pokud s cenou nesouhlasíte - řekněte to hned ! Nečekejte až na přebírání
      hotové zakázky - pak už se obtížně domlouvá, že jste měli zcela
      jinou cenovou představu !
 - pokud platíte zálohu - musí být na objednávce uvedena (červeně vpravo
      dole)
 I zde se stává, že zákazník už drží vytištěnou objednávku v ruce a 
		na poslední chvíli se rozhodne, že zde nechá nějakou zálohu. V tom 
		případě vám to do protokolu dopíšeme ručně a potvrdíme podpisem a 
		razítkem.
  A dostanu po skončení opravy nějaký protokol(pro pojišťovnu, pro firemní evidenci...) ?
        
        
          
            | Většině zákazníků stačí skutečnost,
      že zařízení funguje a pak těch pár řádků, které mají na
      		paragonu nebo na faktuře. Případně vám na vaši žádost uděláme
              kopii Objednávky
služeb  s poznámkou VYDÁNO. |  |   
  
       Pokud opravdu potřebujete protokol pro pojišťovnu,
pro svou firmu (vyřazení nefunkčního zařízení z evidence) nebo z jiného důvodu,
potom vám takový protokol rádi vystavíme -  tato služba je zpoplatněna částkou
200-500Kč (dle typu zařízení)..Zatímco dříve jsme od vás chtěli jen 
jméno a telefon,
v tomto případě budeme
chtít i další údaje
 - adresu
 - firmu
 - IČO-DIČ
 - údaje o pořízení zařízení
 -
jeho evidenční číslo atd. atd.
 - prostě aby dokument, který vám vystavíme
byl opravdu platný a např. pojišťovna proti němu neměla námitky.
 |